donderdag 1 oktober 2009

Hello,

donderdag was het nog steeds homecoming. Na school was er volleybal deze keren waren het de vrouwen. Dit was een zeer leuke match. We zijn mess wel verloren maar toch we hebben ons goed geamuseerd. Daarna was het bonfire. Iedereen ging er gewoon naar toe voor wat te praten met elkaar. Er was vuurwerk en we zongen en deden domme dingen rond het kampvuur. De seniors football spelers gaven een speech voor ons aan te moedigen voor de volgende dag naar de Football te gaan en hun aan te moedigen.
Vrijdag was het dus de echte homecoming dag. De lesrooster was wat veranderd want we hadden de 2 laatste uren olympics. Iedereen droeg zijn klas t-shirt, seniors in het zwart natuurlijk. De olympics was soort van spel zonder grenzen. Het waren telkens de Seniors,freshments, Sophomores, juniors en leerkrachten tegen elkaar. Het waren toffe spelen. Ik heb niet meegedaan omdat er maar een beperkt aantal mochten meedoen en degene die al een tijdje op de school zitten kijken er naar uit dus ik gunde hun dat. Er was onder andere strobaal rollen, paardrijden op een speelgoedpaard, driewieler rijden, zaklopen, touwtrekken en watermeloen duwen gespeeld. Het was tof voor naar te kijken.
Daarna had ik eerst nog xc training. En ja wat stond er in de klas klaar, voor iedereen nieuwe spikes. Al is het seizoen bijna over we krijgen ze gewoon van onze coach. Echt tof van hem. Daarna was het football. Het was een zeer saaie match want het was 63-0 maar ja in de cheer block hadden we ons amusement. Er waren sommige volledig in het zwart geverfd met de letters VALLEY op hun buik. Er was ook king en Queen verkiezing tijdens de pauze.
Zaterdag had ik normaal xc run maar die dat mij komt op pikken kon niet komen en hij had het te laat laten weten dus kon niet lopen. Maar dit was niet echt direct zo erg want het was een intensieve week geweest. In de morgen ben ik met Derek mee popcorn voor de Boyscouts gaan verkopen . We stonden aan een winkel te verkopen. Maar het is helemaal anders dan bij ons. Hier zit je gewoon in je zetel en je roept wat naar de mensen of ze willen kopen. Het was ook redelijk duur want het begon bij $10 tot $50 voor een portie popcorn. In het totaal hadden we $500 en ze vonden dat zeer goed. In de namiddag ben ik met Derek naar een shooting gweest hier in de buurt. Iedereen had daar zijn eigen geweer. Er waren er met een shotgun tot een 9mm, tot Ar15 en nog veel meer. Iedereen vond het zeer raar dat ik nog nooit met een echt geweer heb geschoten dus gaven ze mij de kans voor met enkele geweren eens te schieten. Ik vond dit zeer tof. Toch vond ik het wat gevaarlijk want er waren er daar van 7 of 8 jaar die met een shotgun aan het schieten waren. 's Avonds ben ik dan nog bij iemand BBQ gaan eten.
Zondag was er een bijeenkomst bij ons thuis van andere mensen die met uitwisselingsstudenten werken. Dus hebben we het huis wat opgekuist. Daarna heb ik ook nog het zwembad uitgekuist want het was redelijk groen. En hebben ook al de filters afgesloten want vanaf nu is er kans tot vriezen. Deze week heeft het al een keer 's nachts gevroren.
Deze week is er niet echt veel speciaals gebeurd, ja ik zit hier bijna 2 maanden dus alles begint al gewoon te worden.

Dit was een snelle beschrijving over bij voorbije week.

Jan

1 opmerking:

  1. Proficiat met uw verjaardag gisteren Jan
    Wees voorzichtig en beleef nog een mooie tijd daar.
    Groeten vanuit Deinze.

    Elien Chtistine Eddy.

    BeantwoordenVerwijderen