woensdag 23 september 2009

Nieuw PR

Hallo

ja het is al een tijdje geleden dus het zal een lang bericht zijn.

Zoals gewoonlijk zijn de school dagen zelf hier meestal het zelfde. Wat ik ook merk op school is als je je huiswerk niet maakt dat dit allemaal niet erg is zolang je het maar op het einde van de dag ingeeft. En iedere dag na de school hebben we toffe xc practice. We hebben altijd veel fun.
Vorige dinsdag (9/15/09) was er terug een xc run met maar enkele scholen en ik was daar 10de met een snelere prestatie(19'31") dan mijn eerste. Ik was zeer tevreden. Ik heb al een tijdje last van mijn voet maar het word steeds beter. Het is tof dat ze me erg goed verzorgen op school. Tijdens de conditions klas krijg ik verzorging of moet ik gewoon ijs op mijn voet leggen en net voor de practice warmen ze mijn voet op en tapen ze hem in. Ze doe nhier op school alles voor de atleten.
Donderdag was het terug Boyscout en deze keer ging het over de nieuwe taak verdeling en ook over een meeting dat we volgende week hebben voor onze troop te promoten. En ik moet tegen dan een presentatie maken op mijn computer. Want ik heb door dat ze hier niet direct snel met de computer kunnen werken.
Vrijdag was er een Blood Drive op school. Dat is hetzelfde zoals bij ons maar hier doen ze het op de scholen tijdens de lesuren. En er waren meer dan 100 leerlingen die daar aan meededen. Ze zouden dat in Belgie ook beter op de scholen doen.
's Avonds ben ik dan naar de Football matcht geweest en vikings hebben gewonnen. Dus het was feest in de sheer block. Je ingangsticket is meestal ook een McDonalds maaltijd waard. Dus we zijn nog even langs de McDonalds gepaseerd.
Zaterdag moest ik vroeg opstaan aangezien we 1.30u moesten rijden naar de xc meeting. Er was daar meer dan 4000 runners en dat is echt veel. Het parcours was zeer afwisselend en we hadden ook 2 heuvels. En dat is echt hard. En ook een grote tijd in diep zand. Maar ik heb hem goed kunnen uitlopen helaas geen nieuw PR. Daarna zijn we nog met het team naar de McDonalds geweest. Op de meeting was Eline (Van Belgie) er ook. Het was of voor eens terug in het nederlands te spreken. Wel had ik het gevoel dat ik sommige engelse termen niet in het nederlands kon zeggen.
Zondag hebben we een oude Jukebox van bij de grootouders naar hier gebracht en hem wat opgekuist. Er zitten oude toffe liedjes in. Helaas werke hij na 10 liedjes niet meer. Maar ze gaan hem laten maken.
Maandag was het begin van de homecomming week. De eerste dag waren er veel verkleed in Cowboy en Indianen. Zelfs de leerkrachten waren verkleed. Terwijl we xc practice hadden waren er enkele de gangen van de school aan het versieren.Iedere jaar heeft zijn eigen kleur. De seniors in het zwart, Junior in het geel, Sophomores in het groen en Freshments in het wit. Ieder jaar heeft zijn eigen gang dus nu is iedere gang in een ander kleur versierd.
Gisteren was het nerd day op school. Was me dat lachen. Er waren er echt veel verkleed in echte nerds. De leerkrachten waren nog het grapigste. We hebben ook onze t-shirts gekregen voor de volleybal wedstrijd. Maar tijdens het laatste lesuur werd er afgeroepen dat het niet mogelijk was voor ze te dragen op school omdat het opschrift niet aanvaard baar is. Het is echt zeer stom en de leerlingen begrijpen echt niet wat er verkeerd aan is. Het opschrift is "I'D HIT THAT" Met als achtergrond een volleyball. En de directeur zegt dat het sexuele en drugs invloeden heeft. Dus nu hebben we de t-shirt voor niets. Terug had in een xc run deze keer op onze eigen school. Voor de andere scholen er waren, hadden we een speelgoedslang in onze bossen gelegd. Voor de andere uit hun consentratie te brengen. Ik ben 4de geeindigd met een nieuw PR van 19'31". 's Avonds was het dus jongens volleyball (normaal altijd meisjes) en was het telkens verschillende jaren tegen elkaar. De seniors zijn gewonnen. Dan was het Powder Puff dat is Football maar voor de meisjes. Echt tof voor te zien hoe de meisjes er in op gaan en er niet veel van bakken. Iedereen is volledig in zijn eigen kleur gekleed of geschilderd.
Vandaag was het Twin day dit viel niet direct op. In het eerste les uur moesten alle Twins samen komen en dan kon je het natuurlijk wel zien maar tijdens de dag zag viel dit niet op. Vandaag was er geen xc practice dus was ik vroeg thuis.

Zoals je ziet heb ik het hier meestal even druk met soms eens een rust dag.
Morgen is het Green/gold day op school met 's avonds volleyball en kampvuur en vrijdag class t-shirt day en 'savonds football en de king en queen verkiezingen met daarna dans. Maar die van de xc mogen niet te lang blijven want we hebben zaterdag terug een run.

Groeten daar en amuseer jullie.


Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten