zaterdag 9 januari 2010

Aankomt in frankrijk!

Hallo,

het is dus een tijdje geleden dat ik nog iets heb gezegd. Ik was ook namelijk in Belgie. Dus dat was niet echt interessant voor daar iets over te vertellen. Ik had het wel zeer druk voor de dagen dat ik daar was.

Vandaag ben ik dus naar frankrijk vertrokken. Ik heb de trein genomen in Lille en ben afgestapt in Rennes. Daar stonden mijn gastvader en Simon mijn gastbroer mij op te wachten. Ze waren direct enorm geïnteresseerd in mij. Toen we naar huis reden vertelden ze mij ook dat mijn gastouders gescheiden zijn. Ik zit een week bij de vader en een week bij de moeder. Ik had het daar niet echt gemakkelijk mee. Maar toen ik doorhad dat ik altijd met Simon samen zal zijn, vond ik het geen probleem. Ze hebben mij dan bij mijn gastmoeder gebracht. Daar werd ik met open handen verwelkomt. Daar woon ik met de moeder, vriend, zus en mijn 2 gastbroers. Hier heb ik wel door dat het nieuwe familie zal zijn voor mij. Want ik zal zeer veel doen met Simon en Sarah. Dit is wel anders dan amerika. (ik weet ik mag niet vergelijken). Ik slaap samen op Simon zijn kamer. En hij is zeer sportief dat wel goed uitkomt. Maandag ga ik naar school en zal ik meer weten over de school.

Dit was even een klein bericht voor jullie op de hoogte te houden.

Groeten

Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten