dinsdag 8 september 2009

Fun weekend

Hello,

dit weekend was acht zalig. Vrijdag namiddag was het geen xc training maar zijn we bij iemand van het team geweest en hebben we de hele nemiddag op de WII gespeeld. Tegen onze trainer hebben we wel gezegd dat we zijn gaan lopen. 's Avonds ben ik naar de football geweest met ethan. Maar eerst heeft hij zijn "Patato Gun" getoond. Da is een zlf gemaakte gun waar je aardappelen met kunt afschieten. (Zie facebook of youtube). Het is niet moeilijk voor het zelf te maken.
Na de football zijn we nog naar de pizzahut gegaan. Ik was laat thuis en Tiffany was nog wakker voor te zeggen dat ik mijn vallies moest maken voor driedagen omdat ik dit weekend naar andere studenten ga.
Zaterdag had ik mijn eerste xc race. Ik was echt zenuwachtig. Na het zien van enkele races van jongere groepen was het aan mij. Na een kleine opwarming stond ik te wahten aan de lijn. Tijdens de race is het echt afzien maar daarna ben je echt content dat je het hebt gedaan. Ik was 55 van de 150 en had een tijd van 19'55" dus ik ben echt content van mijn prestatie. De coach was zeer blij want ik was de 2de van het team.
Daarna ben ik met alex (van Denemarken) meegegaan naar zijn huis en hebben we daar wat pool gespeeld en wat op de pc gezeten en wat foto's getoond aan elkaar en de typische muziek van ons land laten horen..
Zondag is het tijd vor church bij zijn familie dus ben ik maar meegegeaan. Eerst hebben we met wat jongeren appart gezeten en daarna naar de kerk met de andere. Op het begin was het net een karaokebar. Je kon op een grootscherm de tekst meevolgen en meezingen en vooraan stonden er enkele te dansen en te zingen. Dan deed de priester een hele uitleg en soms was het nog voor te lachen ook. Maar in het totaal duurde dit ongeveer 3 uur en ik viel echt bijna in slaap.
Dan zijn we naar het Blue Berry Festival gegaan. Daar was enorm veel volk en je kon er alle variateiten van blue berry's vinden. Al je daar rond loopt is het wel leuk dat je af en toe iemand kent en zo voel je je echt al thuis. 's avonds was er een balloon meeting en een groot vuurwerk. Hier gaat het niet om hoe mooi het is maar hoe luid het gaat. Soms shieten ze gewoon vuurballen in de lucht voor het lawaai.
Die avond zijn we dan bij Yen (van Taiwan) geweest. Het was al redelijk laat maar ze waren bij zijn thuis nog Kubb aan het spelen. Er waren daar vrienden van zijn gastbroer en die waren van de College echt toffe gasten. Daarna nog een video bekeken en het was 02.00u toen we aan het slapen waren.
Er stond een heerlijk ontbijt klaar voor ons. Veel zoetigheden maar dat heb ik natuurlijk graag. Dan hebben we de boot in het water gelaten en de Tubb banden aan de boot gegangen. Na een kleien uitleg over het Tubben zijn we richten het meer gegaan. Tubben is echt zalig. Je hangt met een band achter een boot en je gaat echt snel.

De boot kon 18 waterskieers trekken en had een 250hp V8 car motor. Het was echt zalig. Dan heb ik proberen waterskieen en dat ging nog vlot ook.


Daarna hebben we terug wat met de banden gevaren maar nu met 2 kleine en 1 grote.


Na een korte pauze terug op het water maar nu met een jetski. Deze gingen echt snel en het is zeer tof voor achter ander booten te varen.
Dan was het terug tijd voor naar huis te gaan. Ik denk dat ik morgen wel goed stijf zal zijn en vanacht goed zal kunnen slapen.
Zoals je ziet amuseer ik mij hier echt goed.

Morgen is het terug tijd voor naar school te gaan.

Greeetzzz

Jan

http://www.facebook.com/album.php?aid=2034126&l=fbe2bf0433&id=1425962451

Geen opmerkingen:

Een reactie posten