donderdag 3 september 2009

Busssssy

Hello Everybody, What's up!!!

ja ik begin het echt al te kunnen hoor, ik denk al regelmatig in het engels maar ik merk wel als je de hele dag aandachtig moet luisteren en altijd goed denken wanneer je iets wil uitleggen en dat je op het einde van de dag moe bent. Maar ja dat is nu eenmaal zo en dat is totaal niet erg. Ik heb vandaag al enkel grades gekregen en de meeste waren A+ of A-. Juist voor government was niet zo goed maar ik denk dat het aan de leerkracht ligt.
Ik had vandaag mijn laptop mee genomen naar de SRT les en heb wat meer uitleg gegeven over Belgie en mijn leven. En ze vonden het allemaal interessant wat ik allemaal doe in Belgie of buiten Belgie.
Deze week hebben we al enkele zware trainingen gehad van de xc maar dit is maar goed ook dat ik dan in vorm ben voor zaterdag. Dinsdag was er een meeting met de xc maar ik ben gewoon meegegaan voor te gaan kijken hoe het er aan toe gaat. Het is redelijk snel en het meestal met meer dan 100 lopers. Na de meeting zijn we iets gaan eten in een Pinguin Poin beter gezegd gewoon wat fast food binnen steken.
Vandaag heb ik mijn tof uniform gekregen voor zaterdag te lopen en ik heb ook mijn schoenmaat moeten opgeven voor spikes(Hopelijk krijg ik er). Ons uniform is volledig in het geel, en een klein kort shortje.
Vanavond ga ik terug naar de BS. Morgen is het geen training maar we gaan toch gaan lopen bij iemand van het team. Daarna gaan we naar de football game en iets gaan eten. En zaterdag moet ik al om 7.15u op school zijn voor te vertrekken naar de xc.
Volgende week is het Derek zijn verjaardag maar aangezien het in de week is komen dit weekend zijn vriendjes voor taart en dinner dus het zal hier druk zijn. Maar normaal ga ik dit weekend bij een andere uitwisselingsstudent gaan waterskieen maar ben het nog niet zeker, en maandag hebben we geen school (laborday).
Vandaag was er een spreker op school en het was iemand die voor de president werkt. En hij gaf wat meer uitleg over het leven van de president en ook over het government hier.
Ja ik denk dat het dit zowat is maar ik vergeet soms wel dingen te vertellen maar deze komen later wel eens te boven.
Je kan steeds nieuwe foto's zien op mijn facebook.

Alles blijf hier echt awesome voor mij. :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten