donderdag 13 augustus 2009

Bijna School

Hallo

hier ben ik weer. Gisteren ben ik samen met Craig een halve dag meegegaan naar zijn werk. Hij levert propaangas aan huis. Dit was nog tof voor te zien wat zijn werk is maar het zou niet voor mij zijn. Zo heb ik ook nog een stukje van de omgeving hier gezien en dat was tof. Ik ben ook samen met hem iets gaan drinken in een typische truckstop, daar drinken ze uit bekers vanaf 1 liter tot 2 liter softdrink. Dan met ik met Tiffany primitieve inwoners van Akron gaan ophalen bij hun thuis. Die mensen hebben namelijk geen auto die rijden enkel met paard en kar. En hun tractoren hebben geen rubberen banden.

Deze mensen hadden vandaag een trouw en die moesten een dorp verder en dit was te ver voor met paard en kar te gaan en daarom vragen ze dit soms aan mijn gastgezin. Sommige hadden zelfs geen electriciteit.
Vanavond ga ik met Derek mee naar de Boy Scout. Hier is dit op de donderdag en dat is 1 uurtje echt raar. Het gaat vooral om dingen te leren en badges behalen. Maar ik zie wel wat het is. Ik heb een kleine fotoreportage gemaakt van onze scouts en onze grote contructies want hier kennen ze dat niet echt. Ik ga nu nog wat met Tiffany op de baan en normaal ook nog bij een uitwisselingsstudent.

En morgen is het mijn eerste dag school. Ik kijk er echt al naar uit wat dit hier is. En zo ga ik ook veel mensen leren kennen en zal ik (holpelijk) mijn bezighouding hebben.


Tot hoors

Jan

p.s. Hier een foto van mijn huis je kan er steeds meer zien op facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten