maandag 3 augustus 2009

Vertrek

Hallo

nu woensdag vertrek ik op het grote avontuur.
Eerst ga ik 4 dagen NYC gaan verkennen. Daarna vertek ik richting mijn gastgezin.
Mijn gastgezin woont in Akron in de staat Idiana.
Ze hebben 2 zonen Derek 12 en Travis 15.
Mijn gastmoeder (Tiffany) is Regionale Directrice voor uitwisselingstudenten en mijn gastvader (Craig)is truck driver van propaangas.



Ik zie het al volledig zitten!! Ik ga proberen er zeker het beste van te maken en mij zoveel mogelijk te amuseren. Als ik terug kom zal ik hopelijk vlot Engels (met een Amerikaans accentje) en Frans kunnen spreken

Ik hoop dat ik regelmatig op het internet ga kunnen voor deze blog up to date te houden.

Veel groeten

Jan

2 opmerkingen:

  1. Ah de Jan, je zal gemist worden.
    Een live-feed van de schuimfuif kunnen we hopelijk regelen voor je ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    Ik ga je ook missen hoor, maar van die blog is het echt wel fijn! Hopelijk zullen we elke week eens iets horen. Eigenlijk zou ik net hetzelfde graag doen als jij! :) Na de studie's of misschien een studiejaar int buitenland eh! :) Ik wens je in ieder geval een veilige reis, & goed verloop! Hopelijk word je niet ziek :( Maar ge zult daar wel amuseren! :) Stuur je wel nog!
    Kusjes Jusx10.

    BeantwoordenVerwijderen