dinsdag 11 augustus 2009

Op stap

Hallo

gisteren ben ik met Tiffany (gastmoeder) gaan winkelen. Dit was echt nog leuk als je ziet hoe groot hier alles is. Zelfs de winkelkarren zijn hier groter en de winkels zijn hier 4 keer zo groot als de Makro en ze hebben hier ook alles in 1 winkel. Daar heb ik ook een nieuwe Prepaid Gsm gekocht.

Daarna zijn we naar mijn nieuwe school geweest daar heb ik mijn vakken gekozen. Het zijn de volgende: Us Governement (USA geschiedenis), Engels, Pobability & Statis ( Iets van wiskunde met statistieken), Fysica, LO , Earth & space science, Computer design. In deze volgorde heb ik iedere dag deze vakken die telkens 48 minuten duren. Woensdag en donderdag heb ik er maar 3 maar telkens 2 uren dan. Het school systeem is hier dus volledig anders. Ik heb ook mijn eigen lokker die ik mag inrichten :p. Ze hebben mij ook een Peter aangewezen dat is een leerling die mij met alles wil helpen.

Toen we wouden vertrekken is Travis zijn Truck ook nog stilgevallen en na 2 uur er aan werken met de techinische dienst van de schoolbussen hebben ze hem toch aan de praat gekregen.

Ik ben ook nog bij een andere uitwisselingsstudent geweest van Denemarken wel nog tof dat er hier nog regelmatig uitwisselingsstudenten naar mijn school gaan.

Als we hier eten, eten ze nooit aan tafel of toch niet te samen. Iedereen eet ergens anders of gewoon op een ander moment. Maar het eten is hier wel lekker.

Greetzzz

Jan

1 opmerking:

  1. amai jan, zotjes maat:)
    en ben je het al beetje aan het gewoon worden daar?en hoe zijn de mensen?versta je het engels een beetje?hier in belgie regent het, en morgen begint fihp, en voor de rest niet veel nieus, ma je zal da wel al allemaal al gehoord hebben zeker, ben nog maar net terug van op reis eigenlijk dus ben niet zo op de hoogte:)
    ambèr (dolfijn!)

    BeantwoordenVerwijderen