vrijdag 7 augustus 2009

Over de plas

hallo

gisteren ben ik aan gekomen na een lange vlucht in NY.
Hier zie je al snel de echte cliches van USA, echt grappig. Het hotel waar ik nu in zit is zeer tof en chic.
We zijn al twee keren naar times sqaure en the 5the avenue geweest, zeer mooi.

We hebben ook een bezoek gebracht aan Central Park en daar waren ze de film Going To Distance aan het opnemen. Ik en 2 andere vlaamse meisjes liepen net op de set en mochten even meelopen als figuranten, echt tof!!!

De stad is hier zeer druk maar dit is denk wel nog normaal.
We zijn ook al naar de top of the rocks geweest en daar hadden we een mooi uitzicht over NY.

Nu zit ik op hotel op mijn nieuwe mac en we heben hier ook gratis internet.
Ik hoop dat ik bij mijn gastgezin ook geregeld op de computer ga kunnen.

Groeten van uit NYC!!!


Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten