zondag 9 augustus 2009

Gastgezin

Hallo

wat een lastige was me dat vandaag. Van de ene kant naar de andere kant met de vlieger. Maar toch was het toch nog leuk als ik mijn gasgezin zag. Ze zijn echt nog tof. Ze kwamen me allen ophalen met een grote Van (GMC explorer) dan zijn we eerst gaan eten. Na een uur rijden kwamen we aan mijn huis. Volledig afgelegen maar het is echt groot!! Ze hebben een zot groot zwembad en zeker 5 auto's 4 oldtimer tractoren en ik heb mijn eigen kamer dat juist herverfd was. And last but not least ik heb draadloos internet op mijn kamer echt mega leuk. En we hebben hier ook een kelder met daarin een eigen tv kamer met playstation. Op het eerste gezicht is de familie echt nog tof!! Ze willen ook veel met mij doen, dus ik ben echt tevreden. Ze zijn hier wel wat verzot op tractoren want dat huis staat hier vol met tractoren. En mijn gastmoeder vind het (nog) niet erg dat ik op de laptop zit.

Veel groeten

Jan

1 opmerking:

  1. Echt heel leuk allemaal. Nu benk echt wel beetje jaloers hoor op u! Man zo'n unieke kans eh! :O ^^ Nuja, ik hoop het in ieder geval ook te doen maar naar Australiƫ :D & valt het allemaal nog mee de taal? Waarschijnlijk wel eh ;-) Ja hebt echt geluk, zo'n leuk gezin, & hebben ze die kamer dan echt speciaal voor jou geverft? Dan pas zou ik echt wel zeggen : GELUKZAK! :D ^^ Phah^^ Hier in Belgiƫ is het wree goed weer! & ga dit weekend naar FI:HP, jammer echt wel dak je niet meer gezien heb :( Na je terugkomst maak ik daar zeker werk van! Maar daar gaan we echt nog niet over spreken eh! ;-) Btw is da goed als ik je eens briefje stuur? :D Beetje meer klappen dan, & leg ik u alle details in uit :D & tzal inderdaad ook stuk int engels zijn waarschijnlijk, so you can practise! :D ^^ Bye, I hope I'll write you soon, but I can't promise it will be next week, Cause I have to work! ^^ Just a big hug for you! By the way : you're a lucky one! :D ^^

    BeantwoordenVerwijderen