zaterdag 15 augustus 2009

Eerste Schooldag

Hallo

vandaag was dus mijn eerste schooldag. Ik weet dat jullie nog vakantie hebben maar ik vind dit niet zo erg. Tiffany had voor mij pannekoeken gemaakt als ontbijt. Maar deze waren echter 1cm dik dus erg zwaar maar wel goed. Na twee had ik al genoeg. Dan ging ik op de bus wachten op straat want hier stopt hij voor je huis. Op de bus zelf is het niet zo speciaal omdat er niet veel Seniors op zitten het zijn er meer van de Mid School en de rit is ook niet lang want ik ben de laatste die opstapt. Toen ik op school toekwam was het echt zeer druk. Eerst achter mijn ID voor 's middags te kunnen eten en daarna mijn eerste klaslokaal zoeken. Het is een hele puzzel maar dit word je wel gewoon. Het was echt tof hoe ze mij onthalen in de klas. Ze zijn erg geintereseerd in jou. Ik maakte al snel vrienden. Dan ging het belsignaal en op naar de volgende klas. Dit was net US governement. Hij begon al diect over Belgie en zeggen dat enkel de US Geschiedenis de juiste is en dat ik alles mag vergeten wat ik in Belgie heb gezien. Al mijn andere klassen zien er wel nog tof uit. Voor statistieken is het het zelfde als vorig jaar dus niet zo moeilijk en daar zit ik maar met 5 in de klas. In de andere klassen zit ik soms met 30 andere leerlingen en soms met 20. Het eten op school is eigenlijk een kleine snack dus een soort van fastfood. Maar ik heb ook gezien dat er een saladbar is dus soms zal ik daar eens naar toe gaan.

Na school ben ik met Tiffany een andere uitwisselingsstudent van Noorwegen gaan bezoeken. Maar deze zit niet bij mij op school.

Daarna ben ik terug naar school gegaan want daar was om 7.00pm een football match. Het was zeer tof voor eens een echte match te zien. Het ging er nog rustig aan toe want het was de eerste match van het seizoen. Ik leerde al snel andere mensen kennen en ook sommige van in mijn klas. Dus zo veel van de match heb ik ook niet gezien want ik heb veel kunnen praten met hen.

Nu ga ik gaan slapen want het was een intensieve dag en morgen moet ik terug vroeg op want er is een Pick NIck met Craig zijn werk. Er er zijn tal van sporten te doen en iedereen neemt zijn eigen eten mee en kan zo ook van andere eten du ik zal veel kunnen eten. Mijn gastmoeder heeft een lekkere Chocoladecake gemaakt mmmm.

Hear you

Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten